Problema anunturilor care se repeta!

“O problema care merita de asemenea o mare atentie este calitatea continutului unui site. Nu de putine ori am observat ca sunt unii utilizatori care isi pun anunturile de cateva zeci de ori pe acelasi site.

Cele mai multe site-uri au metode de a preveni acest lucru insa utilizatorii care posteaza anunturi pe internet trebuie sa fie constienti ca multiplicarea aceluiasi anunt pe un site enerveaza pe cei care cauta pe acel site si nu-i va aduce mai multi posibili cumparatori.

E mai bine decat sa postati de 10 ori acelasi anunt pe un anume site, sa postati anuntul pe 5 site-uri diferite. Fiecare site are grupul propriu de utilizatori fideli (adica cei care se reintorc pe accel site) si probabil un alt public tinta.

Sunt unele site-uri de anunturi care iti da posibilitatea sa extinzi perioada de valabilitate a unui anunt inainte ca el sa expire, de exemplu www.publi24.ro, astfel anuntul tau va fi vizibil mai mult timp, el fiind indexat in motoarele de cautare si astfel va fi gasit mai usor. Bine inteles anuntul trebuie sa fie editat cat mai bine, vezi cateva sfaturi despre cum sa editezi un anunt de succes.

O alta functionalitate care ar putea ajuta la reducerea fenomenului de multiplicitate a unui anunt pe un site este „functia de reinoire”, functie care face ca anuntul dumneavoastra sa fie considerat ca si anunt nou, el fiind listat primul intr-o lista de rezultate pe site-ul unde a fost reinoit.  Un site pe care gasiti o astfel de functionalitate este site-ul www.romimo.ro.”

Eficienţa anunţurilor imobiliare. Care platformă îţi aduce cele mai mari şanse de a încheia o tranzacţie Citeste mai mult: adev.ro/oufdgd

Un anunţ postat pe un site de imobiliare beneficiază, în medie, de 20 de contactări în intervalul a două săptămâni, potrivit unui studiu realizat de către Reveal Marketing Research, care a analizat eficienţa anunţurilor de vânzare şi închiriere de pe site-urile de imobiliare şi care platforme îţi aduc cele mai mari şanse de succes. ŞTIRI PE ACEEAŞI TEMĂ Preţurile locuinţelor, încotro? Scumpiri de 3,1% în al doilea trimestr… Apartamentele cu două camere se află în topul căutărilor utilizatorilor, generând 50% din numărul total de contactări. În top se află Bucureştiul, unde fiecare anunţ generează aproximativ 26 de contactări din partea utilizatorilor. La polul opus se află Moldova, care este cea mai puţin dinamică regiune. Din totalul contactărilor, apartamentele puse la vânzare însumează două treimi, în timp ce închirierile generează doar o treime din total. Cele mai eficiente platforme Pe OLX, utilizatorii care îşi vând o casă vor fi contactaţi mai intens, însă şanse mai mari de vânzare au cei care publică anunţul pe Storia.ro. „Dacă îţi vinzi casa pe OLX, vei primi cele mai multe mesaje şi apeluri telefonice. Dacă, în schimb, alegi Storia.ro, vei fi contactat de mai puţine persoane, însă mai decise să facă o tranzacţie: încă de la primul mesaj pe platformă, îţi vor fi solicitate detalii despre locuinţă, programări de vizionare şi chiar negociere de preţ”, afirmă Marius Luican, General Manager Reveal.   OLX şi Storia.ro generează împreună 50% din totalul contactărilor realizate de utilizatori, detaşându-se astfel de celelalte site-uri de imobiliare. Următorul pe listă, cu 26%, este Imobiliare.ro. În acelaşi timp, doar trei dintre cei cinci jucători încadraţi în această analiză au generat contactări pentru toate anunţurile – OLX, Storia.ro şi Imobiliare.ro, fiecare anunţ primind minimum trei contactări. Storia.ro conduce detaşat topul calităţii, având cel mai mare grad de intenţie de cumpărare din partea utilizatorilor, cu un scor de 4.1 din 5 şi o medie de 15 contactări pe anunţ. Topul a fost determinat alocând un scor de calitate fiecărei contactări, în funcţie de detaliile cerute despre fiecare proprietate în parte. Astfel, dacă un potenţial cumpărător cerea informaţii suplimentare generale despre o proprietate, i se aloca un scor mai mic şi primea punctaj maxim dacă programa direct o vizionare. Următorul site în topul calităţii a înregistrat un scor de 2.5 din 5. OLX este lider în sectorul imobiliarelor la nivel cantitativ, având cel mai mare număr de contactări, în timp ce Storia aduce un procent mai mare de contactări calitative. În topul răspunsurilor primite la anunţurile postate se află OLX, cu 34 de contactări/anunţ, următorul clasat generând 26 de contactări/anunţ. În plus, deoarece publicarea unui anunţ pe Storia.ro aduce cu sine şi exportul anunţului pe OLX, platformele aparţinând OLX Group generează 50% din contactările din piaţă. În cadrul cercetării realizate de către Reveal Marketing Research, 800 de anunţuri au fost postate pe cinci site-uri de imobiliare şi monitorizate timp de două săptămâni. În total, acestea au generat 16.174 de contactări. Studiul, desfăşurat în perioada 9-23 iunie, în cinci regiuni ale ţării (Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi, Braşov) a analizat HomeZZ.ro, Imobiliare.ro, LaJumate.ro, OLX.ro şi Storia.ro.